wtorek, 31 sierpnia 2010

Na starcie

W 2004 roku rozpoczęłam studia z kierunku nauk politycznych. Marzyłam o tych studiach od trzeciej klasy liceum i udało mi się spełnić to marzenie.

Dzięki studiom spełniałam swoje kolejne marzenia podróżując i uczestnicząc w wielu wydarzeniach w całej Europie. Miałam do czynienia z wieloma wystąpieniami przed mniejszą lub większą publicznością w języku polskim oraz angielskim.

Swoją pracę magisterską poświęciłam telewizyjnym debatom wyborczym w kampanii parlamentarnej 2007. A podczas wymiany studenckiej Erasmus brałam udział w zajęciach o komunikacji politycznej, e-demokracji, wyborach i wyborcach.

Teraz chciałabym rozwijać swoje zainteresowania.
Jak? Zajrzyj i zobacz.

P.S. Jeżeli coś szczególnie Cię zainteresowało zapraszam do kontaktu poprzez komentarze albo kontakt mailowy. Z przyjemnością odpiszę, spotkam się, aby podyskutować przy kawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz